Jak vypadá práce u nás?
Pokud hledáte jistou práci, která nabízí sebeurčení, samostatnost a flexibilitu, jste u nás správně. Myslíme si, že člověk může vydat své maximum pouze tehdy, když naslouchá svému vlastnímu tempu.
Alfou a omegou je intenzivní týmová spolupráce. Jsme totiž pevně přesvědčeni, že nejlepších pracovních výsledků dosáhnete při úzké spolupráci se svými kolegy. Váš pracovní den u nás je čímkoliv jiným, jen ne stereotypní. Každý zákazník má zcela individuální požadavky a představy a požaduje od vás nové způsoby řešení. Jako poradce OVB jste pro své zákazníky partnerem a pomáháte jim nalézt správná finanční rozhodnutí a dosahovat jejich osobních cílů a přání.
Jaké možnosti nástupu nabízíme?
Abyste u nás mohli začít pracovat jako finanční poradce, nemusíte zapadat do předem stanoveného formátu. Hledáme totiž výrazné osobnosti bez stereotypních návyků.
Abyste u nás mohli nastoupit, nemusíte být profesionál v oblastí financí. Během školení finančního poradce se u nás naučíte vše, co budete pro svoji budoucí práci potřebovat. Optimální prostředí pro začátek nabízíme také absolventům univerzit, aby zde mohli v praxi aplikovat své teoretické znalosti. Nebo se pokoušíte vrátit do práce po dlouhé přestávce? Žádný problém! U nás se můžete flexibilně rozhodnout, kdy, kde a jak hodně chcete pracovat. Vítání jsou rovněž profesionálové z oblasti financí, kteří již nevidí možnosti rozvoje ve svém současném zaměstnání.
Jak u nás vypadají možnosti rozvoje?
Nečinnost u nás nikdy nezažijete. Díky našemu kariérnímu plánu má každý stejné šance svého dalšího rozvoje.
V OVB projde každý poradce kvalifikovaným a vícestupňovým kariérním plánem, který umožňuje kontinuální postup. Dosažení dalšího kariérního stupně je vždy spojeno s teoretickým školením a vzděláváním a s praktickými zkušenostmi. Během pracovního dne je každý z našich poradců podporován svým týmem a svým vedoucím.
Jaké předpoklady by měli uchazeči mít?
Nezajímá nás váš životopis, ale kdo jste a kam směřujete. Pro dobrého poradce jsou rozhodující pouze mezilidské vztahy a charakterové silné stránky.
U nás je ve středu zájmu člověk. Proto byste měli být schopni navazovat kontakty a přistupovat k zákazníkům a kolegům otevřeně a přátelsky. Důležité je přitom komunikovat jednoznačně a srozumitelně. S citem pro empatii se kromě toho můžete snadno vcítit do situací svých zákazníků. Poradce má velmi pestrý pracovní den. Abyste přitom neztratili přehled, musíte si dobře zorganizovat a stanovit priority pro sebe i svou práci. Abyste dokázali změnit aktuální stav svých zákazníků v souladu s jejich cíli a přáním, měli byste navíc disponovat dobrými analytickými schopnostmi.